Aku Anak Malaysia Merdeka

Published On :)
Aku Anak Malaysia Merdeka

Salam 1Malaysia, Salam Kemerdekaan dan Salam "Aku Anak Malaysia Merdeka". 

Wah.. Patriotik giler ketam batu... Hahaharuslah, beberapa hari jer lagi kita semua akan menyambut hari kemerdekaan yang ke-54. Semangat Patriotik itu penting, Al-maklumlah... "Aku kan Anak Malaysia Merdeka"

"Aku Anak Malaysia Merdeka" Ketam batu bangga menjadi salah seorang rakyat Malaysia yang aman makmur lagi Merdeka. Sudah 54 tahun negara Malaysia mencapai kemerdekaan, pelbagai nikmat yang kita dapat kecapi sepanjang tempoh itu. Buktinya... lihatlah di sekeliling kita..Sana sini penuh dengan pembangunan.. Negara Malaysia Makin Maju. Ketam bangga.. sangat bangga.  Sebab apa..? mestilah sebab "Aku Anak Malaysia Merdeka".

Bagi ketam, tahun 2011 adalah tahun yang bertuah, sebab pada tahun ini kita dapat meraikan 2 kemenangan besar pada 1 tarikh yang sama... Yang pertama, kemenangan pahlawan-pahlawan kemerdekaan negara memperjuangan nasib negara suatu ketika dulu. Yang kedua, Kemenangan umat islam setelah sebulan menahan lapar dan dahaga pada bulan ramadhan. Itulah kemenangan yang paling bererti dalam hidup kita sebagai seorang muslim.. Kenapa ketam batu cakap macam tu...? sebab, "Aku Anak Malaysia Merdeka"

Semangat... "Aku Anak Malaysia Merdeka"!!!. Sebenarnya Ketam batu telah di tag oleh Josrevalution untuk join contest " Aku Anak Malaysia Merdeka ".  Thanks Josrevalution sebab anda telah "mengetag" ketam Batu. Ketam Batu Memang "excited" untuk join contest "Aku Anak Malaysia Merdeka". Semangat Merdeka Beb..!!!

Mestilah semangat sebab "Aku kan Anak Malaysia Merdeka"

Apa syarat-syarat contest "Aku Anak Malaysia Merdeka"..??? Kalau orang semua berminat untuk join contest "Aku Anak Malaysia Merdeka" yang di anjurkan oleh Dezaman, Korang semua boleh klik kat banner contest "Aku Anak Malaysia Merdeka" di atas ( Bendera Malaysia).

Syarat-syarat nanti korang akan tahu bila sampai ke tempat blog  penganjur..

Untuk contest "Aku Anak Malaysia Merdeka" ketam batu nak tag 5 orang sahabat ketam iaitu...


Kepada kawan-kawan ketam batu yang lain, jangan terasa hati sebab ketam tak tag korang. kalau boleh ketam nak tag semua... korang jangan kecik hati yer.. jom la sama-sama kita join contest "Aku Anak Malaysia Merdeka". Hadiah contest "Aku Anak Malaysia Merdeka" sangat menarik...

Ketam batu bangga jadi rakyat Malaysia.. 1..2...3... JERIT!!!

"Aku Anak Malaysia Merdeka"
"Aku Anak Malaysia Merdeka"
"Aku Anak Malaysia Merdeka"  
"Aku Anak Malaysia Merdeka" 
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.