Cara derma sperma di china [gambar]

Published On :)
Entri kali ini 18sx, tapi tak bermakna ianya entri lucah. Kali ni aku nak berkongsi mengenai cara-cara menderma sperma di negara China. Yang bestnya, cara pendermaan sperma di China sangat unik. korang semua boleh tengok gambar di bawah untuk mengetahui bagaimana proses pendermaan tersebut dijalankan...



Mesin ini digunakan untuk mengeluarkan sperma
 Berikut adalah cara-cara lain untuk mengeluarkan sperma yang sering diamalkan.

Sesi pengeluaran /derma sperma sedang dijalankan

Mengikut maklumat yang aku dapat, pendermaan sperma di sperma merupakan salah satu bisnes yang mendapat sambutan hangat. Di fahamkan, perkara ni terjadi sebab ramai manusia sekarang tidak dapat menghasilkan benih yang kuat dalam spermanya, (kemungkinan spermanya tidak mampu mensenyawakan ovum). kebanyakkan yang menderma sperma ini adalah pelajar, kerana mereka akan dibayar sebanyak 300 yuen untuk skali menderma. 

Tabung-tabung steril untuk menampung sperma
Sarung tangan steril yang digunakan oleh perawat untuk mengambil sediaan sperma dari pendonor

Berikut adalah proses -proses pengambilan sperma dari si penderma :

Doktor/nurse yang cantik akan main-main " P " untuk mengeluarkan sperma

Kemungkinan juga akan dihisa# untuk mempercepatkan proses ini

Setelah semua proses dilakukan, sperma disimpan dalam tabung-tabung pendingin :

Bekas yang digunakan untuk menyimpan sperma
Kalau ikut pendapat aku, pendermaan sperma sebenarnya tidak mempunyai tanggungjawab sosial, (korang sanggup tak kalau anak yang wife korang kandung bila keluar mukanya langsung tak seiris dengan muka korang..?)

Sebenarnya ada syarat untuk menderma sperma di China, syaratnya ialah si penderma mestilah berumur sekurang-kurangnya 18 tahun & maksimum 45 tahun. Syarat kedua ialah si penderma wajib menjalani ujian "screening" terlebih dahulu untuk memastikan kualiti spermanya adalah terjamin dan tidak akan menyebarkan penyakit kepada si penerima apabila disenyawakan.
 
Untuk pengetahuan korang jugak, selepas penderma mendaftar untuk menderma,  si penderma tadi akan di masukkan kedalam sebuah bilik untuk menonton "blue flim" atau melakukan hubungan seks bersama pasangannya, (proses ini akan mempercepatkan pengeluaran sperma). 
 
Di China, terdapat beberapa klinik yang tidak disebutkan namaya menyediakan wanita cantik untuk membantu kelancaran proses derma sperma, (kalau wanita cantik yang bagi rangsangan mesti lagi cepat terpancutnya). 
 
So apa pendapat korang mengenai derma sperma di China..? kalau aku, serius memang tak sanggup...

Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.