Guru jual gadis ditangkap polis

Published On :)

Seorang guru mencari pelanggan untuk anak muridnya
[sekadar hiasan]
TRIBUNNEWS.COM - Seorang guru didakwa di mahkamah kerana menawarkan rumah kepada gadis-gadis tunawisma sebagai tempat tinggal namun kemudian menjualnya kepada lelaki hidung belang dengan harga 170 dollar AS setiap orang gadis. Demikian diberitakanSydney Morning Herald, Senin (1/8/2011).
Lelaki yang bernama Mark Ronald Glover (53) mendapatkan wang jaminan di Hakim Fairfield Local Court setelah dituduh melakukan kejahatan terhadap anak di bawah 16 tahun dan menyebabkan dua anak yang saat itu baru berusia 13 dan 15 tahun menjadi pelacur pada tahun 2000 dan 2004.
Lelaki yang berasa daripadal Parramatta, New South Wales, Australia, tidak mengaku salah di atas semua tuduhan itu. Polisi menuduh lelaki ini memasang iklan prostitusi anak di sebuah koran lokal dan memaksa seorang gadis berusia 13 tahun untuk mengakui umur mereka ke para lelakiyang memperkosanya. Glover mendapat 40% wang dari hasil prostitusi itu.
Polisi menangkap Glover di rumahnya pada Isnin malam. Mereka menyatakan kepada Glover jika polis tahu dan dua orang perempuan mengetahui pernigaan menjual gadis-gadis yang dijalankan oleh guru tersebut, beliau akan dihadapkan di mahkamah pada 18hb Ogos akan datang.
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.