Kemaluan hasilkan bunyi bising

Published On :)
seksi pisang ni

Amboi... bab-bab sensetif ni laju jerk korang baca eh? Tak kire jantina, laki atau pempuan memang gemar menyentuh bab sensetif. Tapi kalau nak bercakap bab sensetif kita mestilah tengok tempatnya.  Jangan main sebarang cakap sebab ada yang terlalu sensetif, bila ada yang terlalu sensetif, maka adalah yang mudah terasa. kalau tersalah cakap ada yang lebam biji mata..

Kali ni aku nak buat entri tentang "kemaluan hasilkan bunyi bising". Percaya atau tidak... korang harus mempercayainya. Ni bukan cerita tentang manusia, tapi sejenis serangga yang diberi nama " Water Boatman " atau nama saintifiknya dikenali sebagai " Micronate Scholtzi ". Water Boatman dikatakan tinggal dikawasan air tawar di Eropah.

Water Boatman adalah serangga kecil dan ia merupakan serangga paling bising di dunia kerana membuat bunyi bising yang terhasil daripada geselan kemaluan haiwan tersebut.  ( pandai jugak haiwan ni main gesel-gesel eh )

Serangga ini mengeluarkan bunyi sekuat 99.2 desibel, yang menyamai bunyi apabila seseorang berada di barisan hadapan persembahan okestra. Saiz serangga ini adalah sepanjang 2 milimeter atau sebesar seekor kutu. ( kecil tapi menghasilkan bunyi yang bising )

Water Boatman mengeluarkan bunyi bising dengan menggeselkan kemaluan pada perutnya untuk menarik perhatian Water Boatman bagi tujuan mengawan.

Bagi lelaki, anda jangan sesekali meniru aksi "water boatman"... kalau anda tiru.. anda tergolong dalam golongan yang pelik..

water boatman

Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.