Website free untuk template blog

Published On :)


Template blog yang menarik mampu mempengaruhi kadar kekerapan pengunjung ke blog kita, Oleh itu, pemilihan template amat penting mengikut kesesuain entri yang dibuat oleh blogger tersebut. Berdasarkan isi kandungan blog, blogger dapat mengenalpasti template manakah yang bersesuaian dan patut digunakan.


Jika anda seorang blogger yang masih belum lagi mempunyai template yang hendak digunakan, anda boleh mendapatkan pelbagai jenis template secara percuma yang dirasakan sesuai untuk blog anda. Tetapi anda harus "mendownload" terlebih dahulu template yang menjadi pilihan hati.




Template sesebuah blog adalah dalam format .xml (oleh itu pastikan jika anda download file dalam bentuk zip/rar, anda extract dahulu file tersebut).




Website untuk download template blog


Berikut adalah antara laman web yang menyediakan pelbagai jenis template untuk blogger secara percuma.





Selain link yang telah diberikan, anda juga boleh mendapatkan pelbagai template untuk blog dengan  hanya menggunakan fungsi search pada google. (maknanya anda taip jer "template blog" di google)



Jangan risau atau anda rasakan membuang masa kerna mencari template blog. Kebiasaanya, mencari template yang betul2 bersesuaian dengan kehendak hati akan mengambil masa yang agak lama. Disamping kita menilai kesesuaian template tersebut dengan blog yang dihasilkan.

Pastikan anda memilih template yang betul-betul "ngam" dengan jiwa anda.... barulah hati senang dan semangat nak update entri. Betul tak...?



Kreadit untuk " unwanted "
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.