Google+ Followers

Lelaki "gay" kena raba di studium

Published On :)
Eeee... ape ni? Geli la... Geli mr ketam dengan bila orang asyik sebut tentang "GAY". Apa itu "GAY"..? Bes sangat ke kalau jadi "GAY".. Er.. Er.. Er... Aku tak nak lawan "pedang" k. Kalau nak Lawan tikam-tikam boleh lah.. Tak mengasyikan langsung kalau main lain pedang.

Mr ketam nak tanya korang, betul ke zaman sekarang ni golongan "GAY" makin ramai..? Kat Malaysia sekarang pun dah ramai yang jadi "GAY". Huh.. serius betul masalah ni. Eh... serius ke? Kalau serius kenapa kerajaan macam tak pandang berat akan masalah ni? Maybe ada "benda" yang lebih serius dari perkara ni.

Kalau dulu, orang cakap pasangan "GAY" susah nak dikenalpasti sebab diorang serupa macam kita. Yang bezanya cuma citarasa seksual mereka lebih kepada kaum sejenis. Apalah yang bestnya kalau tengok barang sendiri..? Ermm... citarasa kita berbeza kan, setiap orang tak sama.



Ha.. Korang nampak tak pasangan "GAY" kat dalam gambar tu...? Pergghhh.. "minah" tu pakai bra warna hitam beb...!!! seksi gitu lorh... Gambar tu Ketam batu dapat dari pakcik google. Memang dahsyat lah dorang ni.. siap bercium.. dan yang sorang lagi ambil kesempatan raba "breast minah" tu.. hehehe.. ade ke pun breastnye..??? saiz 30 kot.  huhuhu.. kecik sangat. 

Ketam batu sebenarnya kesian kat golongan wanita. Korang semua tahu tak kenapa..? Sebabnya... sekarang ni semua orang tahu yang jumlah kaum adam lebih sikit daripada jumlah golongan kaum hawa. Mr ketam kesian sebab tak lama lagi orang perempuan terpaksa berebut-rebut nak dapatkan calon suami terbaik. Dan munkin jugak lepas ni ramai perempuan terpaksa bermadu..

Lelaki-lelaki yang di luar sana, tolonglah jangan tambah bilangan "GAY" di Malaysia ok. I tak sanggup "nyah" nak jadi madu kepada pasangan "GAY"... hahahaha... renung-renungkan...

Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.