pabila ketam belajar mengedit

Published On :)


apa jadi kalau ketam yang jalan x betul cuba belajar untuk mengedit picture??? haa... hasilnya seperti yang anda semua dapat lihat di atas tu. perghhh... ramai yang cakap buruk gile, siot.. x cntik langsung. tp seyes aku cakap, aku amat puas ati sbb aku baru je blaja nak edit. hehehe.. ok r tu kan... xde la buruk sgt. masih lagi nampak rupa aku y x seberapa nsem ni...

aku rasa, bidang fotografi dan edit mengedit ni boleh tambah income, tu pun kalau kita pro atau memang ada bakat untuk itu. that why, aku tengah blajar untuk mendalami bidang ini. mana r atau kalau2 bley tambah pendapatan aku. kot2 r berjaya, leh r aku beli kete. hehehehe.. ^_^ angan2 mat jenin je tu. tapi x salah kalau aku berangan di siang hari. betul x?

korang semua pandai x bidang ni? kalau pandai share r ngan aku. aku pun nak blajar gak. t bile dah beli DSLR boleh lah aku jadi fotografer..betul ke ejaan tu? bley wat keje sambilan... mesti beskan kalau blaja smbil bekerja. dalam masa y sama kita ada income. ini x, asik harapkan duit ptptn langsung x cukup.. nak beli itu. nak beli ini... sume nye perlu duit. spender pun x terbeli.. hahaha.... harap2 aku leh jadi pro untuk bidang ini. ^_^
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.