ketika sawan mic menyerang

Published On :)

perghhh... lama giler aku x update blog, bukan malas untuk update, tp aku terlalu sibuk dengan pelbagai aktiviti di dalam dan luar kampus. gambar di atas ni adalah gambar time aku lepaskan tension sebab terlalu sibuk. naik pening kepala otak aku memikirkan pelbagai program untuk kelab. al-maklum la, sekrang nie aku bergelar presiden kelab penyayang universiti malaysia sabah. ada kisah lucu sebalik jawatan y aku pegang sekarang ni, korang nak tau x? ade ke patut dorang panggil aku dengan gelaran "abg penyayang"? hehehehe... penyayang ke aku ni? hanya si dia yang tau, tapi siapa si dia tu? hehehe.. belum ada lagi.. ^_^ tapi apapun aku x kisah dgn gelaran ni. kadang2 bes pla dorang panggil aku dgn nama tu. i like it.. apa2 pun trima kasih kerana panggil aku dengan nama tu. harap2 aku ni betul2 penyayang orang nye. dan kalau ada y sudi berkongsi kasih sayang dengan aku, aku alu-alukan.... cewahh.. promote tu.. hehehe.. ^_^

aku bukan nak cerita pasal abg penyayang, tapi aku nak cerita pasal karoke ni. kalau dulu, aku x brapa minat nak berkarok ni. tapi lepas kene sepam dua, rasa gian pla. rasa mcm kene sawan mic. hehehe.. ^_^ memang bes r karok ni. kita boleh melalak sesuka hati kita walaupun suara kita sumbang sampai boleh bernanah telinga yang mendengar. aku blaja berkarok ni time keje sambilan sebagai pembanci pada tahun 2008. time tu baru bis stpm. dapat lak keje sambilan, bila time lepas bis keje kami pergi ke bandar2 terdekat untuk berkarok. hehehe.. kedapatan sudah rahsia aku.. kekadang keje sejam dua, lepas tu kami cabut lari untuk berkarok. perghhhh... memang syok r buat jahat ni. nasib baik x pernah kantoi. kalau kantoi ngan bos, mesti bos payung kami karok 8 jam. hahaha.. time tu naik retak anak tekak. ^_^

kepada mereka yang suka berkarok, jom kita lawan suara sape la y dapat buat hujan turun dengan cepat. aku pasti aku lah pemenang sebab suara aku sumbang. ^_^ x sedap langsung kalau menyanyi.. buat sakit telinga je sapa y dgr aku nyanyi... silap ari bulan telinga bernanah. gurau2 je.. hehe. kalau ada y sudi, nnt kita g karok sama2 k.. kita layan sepam dua. memang bes. mantap gitu lorh...
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.