Google+ Followers

Aku merindui kamu

 Saat ini, aku merindui kamu aku merindui senyuman yang pernah kau ukir untuk ku  masih jelas terbayang senyuman itu senyuman yang ...

Perbezaan perempuan cantik dan tidak cantik

1- Perempuan cantik mengambil masa yang singkat berbanding perempuan yang tidak cantik untuk nampak menawan. 2 - Perempuan cantik t...
Lirik lagu Mimpi Ada Band

Lirik lagu Mimpi Ada Band

rona merah langit pagi bagai tersipu malu melihat tingkahku sedang tergila gila kepadamu mentari mulai menampakkan sinar keinda...
Label : Lirik Lagu

Semua orang suka payudara

UNTOK PEREMPUAN! bukan aku nak lucah ok! bace abis ! lempang kang ! payudara normal ( . )( . ) payudara silikon ( + )( + ) payud...

Akublogger mengiring

Hurmmm.. rasanya macam dah lama sangat ketam batu tak update entri. Lama sangat sampai ada yang bertanya tentang ketam. Kepada yang bert...

Lirik Lagu Anak Kampung versi sumandak

memang aku ini anak orang kaya tapi kaya ku pun semua duit si bapa harap kan duit ku memang tidak ada sama saja kita belajar t...
Label : Lirik Lagu

WORDLESS WEDNESDAY #03

Lirik lagu De'Time Aku sayang kamu

cukup bagi ku ku melihatmu sekarang ku tunggu cukup  bagi ku aku sayang kamu tempat pertama ku melihat mu sekarang ku tung...
Label : Lirik Lagu

Kehebatan lelaki perkasa

Huarghhh.. ngantuk lah pulak. Tapi sebelum tu ketam batu nak buat entri dulu. lepas tu baru ketam batu nak pegi tidur. Time mcm ni meman...
Lirik lagu kisah hati - Alyah

Lirik lagu kisah hati - Alyah

Hatiku hatimu Menjadi satu cinta Ku rasa hadirmu Menyempurnakan aku Tapi cinta bukan milik kita Semua harus berakhir   Chorus C...
Label : Lirik Lagu

WORDLESS WEDNESDAY #02

Kehebatan perempuan berbanding lelaki

Yeahhh..akhirnya dapat gak ketam batu "mengonlinekan" diri. setelah menyepi lebih kurang sebulan, hari ini dapat gak ketam bat...