Tiket wayang free

Published On :)
Tiket free dari era.fm

Entri kalai ini adalah mengenai tiket free yang aku dapat... korang nak tau x kat mana aku dapat tiket ni? ada la suatu hari yang panas terik, berpeluh2 aku ari tu.. aku jalan2 la kat expo APK ums. aku nampak ada skuad era datang, aku pun apa lagi... tanpa rasa segan silu aku g r datang dekat2. konon nak tengok apa event yang sedang berlangsung. hehehe.. bes gak time tu.. dorang sembang2 dan bergambar. aku tengok je.. sbb xde camera. lagi pun malu nak bergambar ngan artis. hehehe

lepas tu dorang buka contents, ala2 sesi soal jawab la gitu. aku pun mencuba nasib, dj tu tanya apa laman web rasmi era? aku pun ape lagi... cepat2 angkat tangan dan beri jawapan dengan konfiden. fuh.. tahniah, aku dapat gak tiket wayang free.... hehehehe... bosan r petang ni. ingat nak kuar tp aku sempat merepek kat sini jap.. tata..
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.