Google+ Followers

Fact of the day - khasiat kaki ayam

Pada kebiasaannya, kaki ayam akan dimasukkan ke dalam sup ayam sebagai penambah rasa. Ianya akan membuatkan rasa sup menjadi lebih sedap.  ...

Unblock Your Mind #01

  SOALAN : Apa benda yang bila masuk tegang, bila keluar terkulai layu? Soalan ni macam best je.. hm.. apa yer..? bila dia masuk ...

Laughs As You Can #03

Burung Pipit Seorang pemuda hensome yang sedang mabuk, berjemur dipantai tanpa pakaian menutup tubuhnya. Ketika dia melihat seorang...

Senarai Tugas Arkitek Gred J41

Arkitek Gred J41 Kumpulan: Pengurusan dan Profesional Kem/Jab: Pelbagai Kementerian/Jabatan  Jadual Gaji:      P1T1 RM20...

Laughs As You Can #02

Antara loghat utara dgn loghat pantai timur, yg mana lebih munasabah? jawapannya loghat pantai timur.. cuba perhatikan dialog dibawa...

Koleksi bidalan melayu

1.        Adat periuk berkerak, adat lesung berdedak [jika ingin hidup mewah, mestilah berusaha] 2.        Batu yang selalu ...
Label : Artikel, Madah

Senarai Tugas Kurator Gred S41

Kumpulan:  Pengurusan dan Profesional Kem/Jab:  Jabatan Muzium Malaysia, Balai Seni Lukis Negara, Jabatan Warisan Negara, Arkib Negara...

Kad kahwin luar biasa [lawak]

Korang semua pernah tak tengok kad kahwin yang luar biasa...? ok... kalau tak pernah tengok, kali ni aku nak tunjukkan pada korang semua se...

Laughs As You Can #01

Kisah ayam & lembu...   Ayam : Manusia ni memang pentingkan diri sendiri! Lembu : Kenapa kau kata macam tu?   Ayam : Teng...

Cara mendaftar KakaoTalk - kelebihan & keistimewaan

Korang semua pernah dengar "kakaotalk" tak..? untuk pengetahuan korang, kakaotalk ni sejenis aplikasi meseenger untuk penggu...
Label : Artikel, Tips, Tutorial