Sesi Pengambilan Ahli Baru Kelab Penyayang UMS

Published On :)

sewaktu sesi pendaftaran (masih sempat bergambar)




president bersama bendahari



sewaktu sesi temuduga sedang berlangsung



president bersama bendahari menemuduga bakal-bakal ahli penyayang


salam penyayang buat semua y sudi singgah ke entri kali ini. korang semua nak tau x? gambar kat atas tu adalah gmbar aku time aku jadi penemuduga. hehehe.. hebat x aku? belum bis blaja dah temuduga orang. kunun2 hebat r kan...

kenapa saya di pilih untuk menemuduga bakal-bakal ahli kelab penyayang? sebabnya, saya adalah president kelab penyayang ums sesi 2010/2011. kalau korang semua nak tau, inilah first time saya jadi penemuduga. cuakk gak time nie, tapi untuk tetap maintain saya buat muka slumber ayam je. kunun2 kool.. ^_^

besnya jadi seorang penemuduga... saya tak tau nak crita macam mana, tapi memang bes giler... kelakar tengak reaksi dorang bila x dapat jawab soalan y saya tanya. hehehe.. ada juga y berpeluh2 untunk menjawab soalan saya.. ish.. ish.. ish.. kesian..

kagum dengan keberanian ahli penyayang yang baru. sebab apa? sebab dorang semua nie berani untuk hadir ke sesi temuduga. walaupun dorang semua ni baru tahun 1, tapi semangat dorang untuk datang ke sesi tersebut adalah tinggi. mcm orang sabah bilang, lebih tinggi dari gunung kinabalu. ^_^ itu y kita mahukan..

saya harap, dengan adanya sesi temuduga ini, sedikit sebanyak dapat memberi pengalaman baru kepada semua siswa dan siswi ums.. tujuan temuduga ini adalah untuk memberi pendedahan kepada pelajar bagaimana suasana temuduga y bakal mereka hadapi ketika masuk ke alam pekerjaan. selain itu, ianya dapat menambah dan meningkatkan kemahiran insaniah mahasiswa ums.

BERTEKAD CEMERLANG.... itu slogan untuk mahasiswa UMS.. untuk kelab penyayang
"LOVE HAS NO BORDER"

saya harap semua sahabat penyayang ums dapat memegang prinsip kelab untuk kita semua sama-sama menyumbang bakti kepada insan yang memerlukan. ^_^

"semarakkan kemanusiaan pertingkatkan amal kebajikan"
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.