Google+ Followers

Laughs As You Can #01

Published On :)

Kisah ayam & lembu...
 
Ayam : Manusia ni memang pentingkan diri sendiri!

Lembu : Kenapa kau kata macam tu?
 
Ayam : Tengoklah. Apa mereka buat kat aku!
 
Lembu : Hah! Buat apa pulak?
 
Ayam : Aku ni bertelur hari-hari. Aku cadang naklah dapat anak dua tiga ekor. Orang kata ada juga waris aku bila aku dah tak de nanti. Tapi manusia ni memang tak berhati perut. Hari-hari dia orang makan telor aku, macamana aku nak dapat anak!
 
Lembu : Alah! Kau punya masaalah kecil aja!
 
Ayam : ?? Maksud kau?
 
Lembu : Aku ni, kalau fikirkan nasib aku lagi malang . Rasa nak bunuh diri pun ada. Bayangkan, hari-hari manusia minum susu aku tapi sorang pun tak pernah panggil aku MAK!
 
Ayam : ?? (Dalam hati: Tak boleh pakai punya lembu!)
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.