Aku merindui kamu

Published On :)
 Saat ini,
aku merindui kamu
aku merindui senyuman yang pernah kau ukir untuk ku
 masih jelas terbayang senyuman itu
senyuman yang telah terpahat sejak pertemuan pertama kita.

Aku tahu
waktu itu senyuman itu hanya untuk aku
dan tidak mungkin kau lemparkan senyuman itu pada yang lain

Saat ini,
aku merindui kamu
aku merindui kata-kata cinta yang keluar dari bibir mekar mu
masih segar di ingatan ku akan kata-kata cinta itu

Aku tahu
ungkapan itu hanyalah untuk aku
dan kau membisikkan kata-kata cinta itu hanya di telinga ku

Kini,
saat rindu itu kian aku rasai
engkau telah pergi jauh dari aku
jauh di lubuk sanubariku
Aku Masih Sayang Kamu

AkuBlogger Mengiring
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.