Google+ Followers

Kehebatan perempuan berbanding lelaki


Yeahhh..akhirnya dapat gak ketam batu "mengonlinekan" diri. setelah menyepi lebih kurang sebulan, hari ini dapat gak ketam batu update blog. Hari tu ketam batu tersangatlah sibuk, sibuk berniaga di bazar ramadhan, lepas tu sibuk ngan persiapan raya, lepas tu sibuk menjual daging untuk hari raya.. Choi... sibuknya aku. hehe.. Tapi hari ni ketam batu lega sbb kesibukan tu mendatangkan pengalaman yang sangat seronok.

OK.. dah lama ketam batu tak buat entri, betul tak..? Kali ni ketam batu nak buat entri tentang kehebatan perempuan berbanding lelaki. Korang semua tau tak yang orang perempuan ni hebat..? Mesti korang semua dah sedia maklum kan..? betul tak..? Zaman sekarang, perempuan dah sama taraf ngan laki... apa yang lelaki boleh buat, semua perempuan boleh buat. Hebat sungguh perempuan ciptaan tuhan. Hebat dan cantik... sebaik-baik ciptaan tuhan adalah perempuan..

Tapi korang semua tahu tak yang perempuan lebih hebat dari apa yang kita fikirkan... Pernah tak korang terfikir yang perempuan mampu membawa gunung kemana sahaja mereka pergi..? Tak macam laki... Nama jer gagah perkasa, tapi yang mampu di bawa hanyalah dua biji telur.. Uh.. hebat sungguh perempuan kan..? 

Korang semua percaya tak kalau ketam batu cakap yang perempuan masih mampu bertahan walau di tikam berkali-kali...? Macam tak percaya kan...? Tapi itulah hakikatnya, perepuan masih boleh bertahan walau ditikam berkali-kali oleh pedang lelaki. Hebat sungguh makhluk yang bergelar perempuan. Lelaki tak macam perempuan... Harap jer ada pedang, Tapi bila kena tikam boleh hilang nyawa woo...

Hebat... Hebat sungguh perempuan ni. Betul kan..? Ok.. cukuplah takat ni ketam batu merepek sebab ketam nak pegi kelas. Sebelum perempuan - perempuan yang baca entri ni marah kat ketam, lebih baik ketam cabut... 1.. 2.. 3.. Cabut!!!..

P/S : gurau senda mengiring tiada kaitan antara yang hidup mahupun yang telah pergi.. ^^"
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.