Perbezaan perempuan cantik dan tidak cantik

Published On :)

1- Perempuan cantik mengambil masa yang singkat berbanding perempuan yang tidak cantik untuk nampak menawan.

2 - Perempuan cantik tidak memerlukan make up, pakaian atas perhiasan yang banyak berbanding perempuan tidak cantik untuk nampak cantik.

3 - Perempuan cantik menjadi rebutan lelaki berbanding perempuan tidak cantik walaupun lelaki tersebut gemuk dan tidak hensem.

4 - Perempuan cantik tidak perlu buat "duck face" untuk nampak gedik berbanding perempuan tidak cantik yang hanya akan mendapat kutukan dari beberapa orang lelaki.

5 - Perempuan cantik tidak perlu cover ayu atau menyerlah dalam sesuatu majlis kerana pasti ramai yang akan perasan yang dia ada di situ, berbanding perempuan yang tidak cantik. Kemungkinan dia terpaksa menguatkan suara untuk mendapat perhatian orang ramai.

6 - Perempuan cantik tidak perlu beri no tel kepada lelaki untuk di ngurat, sebaliknya perempuan tidak cantik akan terhegeh-hegeh menyuruh lelaki tersebut meminta no tel dia.. *pui.. pui...

7 - Perempuan cantik berpakaian sopan berbanding perempuan tidak cantik yang mendedahkan kemontokan sana sini supaya menjadi perhatian

8 - Perempuan cantik tidak perlu menyerahkan "barang-barang" dia kepada BF berbanding perempuan cantik lebih rela "diratah" sebelum nikah kerana takut di tinggalkan oleh si BF.

Yang ke seterusnya, korang semua fikir-fikirkanlah sendiri kerana kecantikan itu adalah subjektif. Ada yang kata "gemuk" itu cantik. dan ada juga yang kata "kurus itu cantik. Ia subjektif...

"AkuBlogger Mengiring"
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.