Aku & RXZ

Published On :)

Dalam dunia nie, keluargalah yang paling aku sayang,
aku sayang mak ayah aku, aku sayang adik beradik ku,
perkara kedua yang aku sayang adalah motor RXZ ku,
walaupun ia x punya perasaan tapi aku anggap dia mcm awek aku.
aku jaga dia ngan baik. sikit calar pun aku xkn benarkan,
walaupun dia x pandai bercakap,
bila di samping RXZ aku dapat rasakan dia seolah2 memahami jiwa kelajuan aku,
Maafkan sbb aku pernah buat kau terasa sakit smpai jariku berjahit 6,
banyak sungguh kenangan aku dengan kau rxz,
aku harap kau akan terus bersama aku sehingga akhir hayatku,
aku janji akan jaga kau dengan baik,
biarlah kau tidak pandai bercakap,
asalkan aku senang bersama kau,
RXZ memang memahami jiwa aku,
satu hari nanti aku akan jadikan kau sebagai the lagend of RXZ
aku bahagia dengan jiwa kelajuan dan aku akan memecut selagi tiada persimpangan,
sayang kau RXZ
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.