Pengambilan Ahli Baru Kelab Penyayang@UMSKAL

Published On :)

sesi temuduga kelab penyayang@umskal

hari ini aku terasa bosan, ditambah pulak dengan stress ngan asgment yang belum pandai siap. aku pun heran. apesal la asgment aku ni x siap-siap. setelah aku bertapa 3 jam, baru aku tau kenapa asgment aku belum pandai siap. sebabnya adalah aku selalu online dan terus lupe untuk buat asgment. hehehe...

opss... lupe lak nak bagi salam.. hehe, mcm ni la diri aku, bila dapat menaip langsung lupa nak bagi salam. tp kalau berucap... fuhh... panjang berjela aku beri salam. "assalammualaikum, salam penyayang, salam perpaduan dan salam 1malaysia" inilah ayat y selalu aku guna untuk beri salam. panjang kan? harap2 pahala dia pun panjang. hehehe.. (cepat sket masuk syurga) hahaha..

entri kali ni aku bukan nak cerita cara mudah untuk masuk syurga, tapi aku nak gtau mcm ne cara mudah untuk masuk neraka. hahahaha.. "silakak punya olang" ayat ni aku dapat dalam movie ghost must be crazy. sebenarnya aku nak cerita tentang pengalaman aku semasa menjalankan sesi interview untuk ahli-ahli baru kelab penyayang umskal. memang bes aku cakap kau... belum pernah aku pegi interview, tapi aku dah jadi "penginterview"~rosak bahasa melayu aku. hehehe.. tajuk entri kali ini sesuai ngan pixca yang aku letak.. ^_^

aku nak gtau korang, jadi "penginterview" memang bes. besnya sebab apa? sebab korang akan tengok pelbagai reaksi dan ragam orang y "diinterview"~rosak bahasa melayu aku. banyak pengalaman yang aku dapat bila aku jadi seorang "pnginterview". antaranya aku dapat tingkatkan keyakinan diri aku, aku dapat tingkatkan softskill aku, aku dapat belajar bagaimana untuk mempengaruhi orang lan dan banyak lagilah. susah aku nak taip sebab aku ni malas nak menaip panjang-panjang..  skrang ni aku nak tunjuk kat korang gambar-gambar aku bila aku jadi "penginterview"



ha...korang, amacam? betul x aku cakap... mcm2 mimik muka dorang time "diinterview". ni la antara mimik muka y sempatjurugambar mengsnap pixca dorang time "diinterview".


secara ikhlasnya dan bangganya, aku sangat bertuah sebab komitmen yang ahli-ahli baru berikan adalah di tahap y tinggi. mcm orang sabah bilang, tinggi-tinggi gunung kinabalu, tinggi lagi sayang sama kamu... hehehe.. i love u all... thnks to all.. ^_^
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.