Google+ Followers

Hotdog paling nakal di Jepun

Published On :)
Hotdog... Apa yang korang fikir time makan hotdog? Kalau dulu-dulu, ketam batu pernah dengar, kenapa orang selalu kaitkan hotdog dengan "barang lelaki"? time tu ketam batu pun tak berapa paham, Maklumlah.. time tu otak masih suci dan belum terdedah pada dengan benda-benda macam ni. Ops.. korang jangan fikir otak ketam batu sekarang ni dah kotor, Otak ketam batu masih suci OK. Maksud ketam bila dah matang dan cukup umur, semua benda kita akan tahu..

Entri kali ni ketam batu nak tunjukkan gambar "hotdog nakal" yang terdapat di pasaran Jepun. Dan sekarang, ketam batu dah dapat jawapan kenapa hotdog selalu dikaitkan dengan "barang lelaki". Saksikan....





Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.