Google+ Followers

Kalau dah kahwin nanti, JANGAN cakap macam ni...

Published On :)
Kat google Mr.ketam jumpa
 Selamat Tengahari semua.. Kali ni Mr. Ketam nak "share" sesuatu dengan semua. Kalau anda semua berminat, teruskan mengiring bersama ketam batu. Mr. Ketam nak buat entri tentang "Kalau dah kahwin nanti, JANGAN cakap macam ni..."

Sebelum tu, Mr. Ketam nak tanya, siapa sini taknak kahwin? Semua orang nak kahwin, Betul tak..? Kalau yang taknak kahwin tu memang nyesal tak sudah lah jawabnya. Rugi sesangat kalau tak dapat merasa "nikmat" paling nikmat yang ada kat dunia ni.

"Time" bercinta bukan main lagi "syok". Sampai BF/GF anda kentut pun anda cakap wangi. Kalau BF/GF anda kentut berisi (kentut keluar cirit) pun anda tetap cakap wangi. Betul tak...? Lepas tu anda siap cakap, "ala...abang/ayang pun selalu juga kentut berisi. hijau lagi tu isinya". (ayat nak "cover" pasangan jangan bagi dia malu ) Yelah... sayanglah katakan. Tapi lepas kahwin, anda tengoklah apa yang terjadi nanti.

Walau gaduh macam mana sekali pun, Kalau dah kahwin nanti, JANGAN cakap macam ni... pada pasangan anda.

Kata Suami
Wanita lebih sejuk dari peti ais kerana ada barang yang belum sempat dimasuk, sudahpun keras!

Kata Isteri
Ramai tertanya-tanya kenapa zakar berdiri tegak ketika melakukan seks. Setelah dikaji secara teliti, rupa-rupanya didlaam vagina ada lagu "NEGARAKU".

Kata Suami Isteri
Kajian mendapati bayi lelaki lebih manja dari bayi perempuan. Bayi perempuan paling lama menyusu hingga 2 tahun tapi bayi lelaki menyusu hingga ke tua.

Khas Buat Isteri
Petua isteri, kalau mau tau suami dah main dengan pompuan lain, bila balik rumah, rendam suami dalam bath tub. Kalau buahnya terapung, hukumnya sah 'air' sudah buang...

Perbandingan Suami isteri
Beza wanita & gajah - gajah ditembak dulu baru rebah, wanita rebah dulu baru ditembak. Beza lelaki & gajah - gajah kepalanya berbelalai, lelaki belalainya berkepala.

Doa isteri demi kesejahteraan suami
Inilah doa isteri jika kemaluan suaminya disengat tebuan. "Ya Allah, hilangkan kesakitan yang ditanggungnya, tapi kekalkanlah bengkaknya, Amin...."


Sesungguhnya orang-orang yang bangun dan mandi di subuh subuh hari adalah orang orang yang mengerjakan bininya malam tadi...hehehe.... ( Lot of LOVE )

Kalau sudi singgahlah lagi...
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.