Cara mudah nak tengok hantu

Published On :)
Korang pernah nampak hantu tak..? korang ada keinginan nak tengok hantu tak..? maybe ada.. maybe ada juga yang nak minta autograf. Kali ni, aku nak buat entri "cara nak tengok hantu" korang tau tak macam mana caranya..? kalau korang tau, korang bagilah feedback. 

Apa yang aku tau, kita boleh nampak hantu kalau kita betul-betul pasang niat nak tengok hantu tu. Korang brani tak..? kalau korang tak berani, baik korang stop mengiring tentang entri ni. dan korang carilah entri lain y menarik untuk dibaca.
Cara yang aku nak syorkan ni sangat mudah, sesiapa saja boleh buat. tapi sebelum tu aku nak nasihatkan ibu mengandung dan yang lemah semangat tidak mengamalkan cara-cara yang aku syorkan ni.
Ok..Cara dia senang jer..Korang ikut jer step yang aku bagi ni. Ha,apa lagi.cepat-cepat korang pegi ambik pen dengan kertas tu. Salin apa aku nak bagitau ni..
 Cara Pertama

1)      Korang ambik wuduk dulu
2)      Korang ambik Al-Quran
3)      Korang cari Surah Al-Jinn
4)      Korang baca sampai habis dengan tajwid yang betul dan niat dalam hati nak tengok.
5)    Ulang sampai korang rasa kehadiran ‘sesuatu’ then tengok la sampai korang puas hati.
 

Cara Kedua:
- Berdiri dan menghadap kiblat..
- Rehatkan badan dan lemahkan segala anggota badan anda. Rileks…
- Selawat 3x
- Kosongkan minda dan baca surah Al-Fatihah 7 kali dan tumpukan pada bahagian tengah kening
- Anda akan merasa tangan anda terangkat dengan perlahan2 dan menunjukkan ke satu arah..
- Turutkan saja arah tangan bergerak... dan buka mata utk melihat..hehe

 

Cara ketiga:


- Semasa mandi mayat, air mayat melimpah turun kan?Ha, sila tengok celah kangkang anda kepada air mayat tadi. Kalau malu orang nampak, ambil air mandian jenazah tersebut dan sapu di kedua-dua kening...
- Berdiri ditengah2 hutan pada tengah malam dan baca ayat pertama surah Al-Jin 7 kali sambil pejam mata anda. Lepas tu bukak mata dan pandang tepi anda.hehe..
  
 

Cara paling mudah: (untuk wanita)

- Ketika anda period, amalkan sikat rambut anda setiap tengah malam sambil menatap ke cermin dan tumpukan perhatian lama-lama.
- Ambil 'tuala wanita' yang telah digunakan dan letak di dua penjuru pintu bilik air/bilik mandi.
#ok... apa lagi, kalau korang brani korang try lah yer.. semoga korang berjaya tengok apa yang korang nak tengok...
eh.... pesal tetibe rasa berangin ni..? korang terasa tak..? atau perasaan aku jer.. papai...
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.