Awek cun dan ketiaknya berbulu

Published On :)

Yeahh.. aku rasa sangat happy hari ni, that why...? sebabnya, dua kelas aku hari ini dibatalkan sebab aku yang suruh pensyarah aku ada hal yang tak dapat dielakkan. Biasanya, setiap hari isnin, kelas aku bermula seawal jam 8 pagi dan habis pada jam 5 petang. Pergh.. penat tu... hanya aku ja yang tahu betapa penatnya aku pada hari isnin.

Hidup sebagai seorang pelajar memang aku rasa terbeban, But.. Its so k. sebab aku tahu tiada kejayaan yang datang tanpa pengorbanan. Becouse of that, aku mesti berkorban pada masa ini supaya masa depan aku lebih terjamin. Insya Allah...(aku doakan untuk diri aku)
kadang-kadang, aku sangat sibuk dan banyak assigment. Jangan harap aku dapat balik jam 5 sebab lepas kelas aku akan terus ke pusat sumber untuk mencari bahan.  Itu pun kalau aku rajin ke library untuk melepak dan cari bahan assigment.

Bukan kisah aku pergi ke library yang aku nak kongsikan kepada reader mengiring bersama ketam batu. Tapi aku nak kongsi cerita "awek cun dan ketiaknya yang berbulu". Ee... yerk..!!! Mungkin ramai yang mula terasa loya dengan tajuk entri kali ini seolah-olah anda sedang mengandung 2 bulan.

Ok, kembali ke jalan yang lurus. Disebabkan aku terasa sangat gembira sampai nak melompat ke bintang, hari ini tepat jam 12 tengahari aku pergi ke 1Borneo. Seperti biasa, aku kesana untuk menikmati menu lunch aku "lunch treats set C".  Wei.. sedap kot, "set C", ada ayam seketul, ada nasi dan yang penting ada air. Inilah menu yang paling aku suka. aku suka sebab jimat dan sedap. Tapi kadang-kadang aku naik muak...

Selesai je makan, aku terus menuju ke bustop. untuk pengetahuan korang semua, bustop ini adalah tempat aku menunggu bus untuk aku balik ke ums. Aku cakap sama korang, memang ramai la awek-awek cun yang menunggu bus di situ. Mata terbeliak besar sebab pandangan pertama itu tak berdosa... eh, betul ke..? ustaz aku cakap macam tu lah.. hehehe

Time tengah syok duk usha awek, aku terpandang sorang awek ni... "Dress up" dia boleh buat iman aku goyang. eh, bukan iman aku jer... maybe iman amani pun boleh tergugat.. Jap.. ada sesiapa kenal "iman amani" tak..? hm.. tetibe je nama dia naik dalam blog aku. 

Ok.. berbalik pada dress up awek yang aku maksudkan tadi. Korang bayangkan, baju dia fit dan berlengan pendek (yang paras ketiak tu), berseluar legging (kalau legging mestilah ketat). Lepas tu bila awek tu bongkok dari belakang nampak spender dia warna pink, dan kalau korang tengok dari depan nampak lurah dada saiz 36. (yang ni aku reka sendiri)

Time tengah syok usha awek tu, aku rasa ada sesuatu yang tak kena dengan awek tu. Jap.. aku nak pikir apa yang tak kene dengan awek tu.. jenuh la aku duk mikirkan masalah negara tapi aku masih belum dapat jawapan. Kalau macam ni boleh gugur rambut aku.

Aku pun terus usha... usha punya usha, baru aku perasan yang ketiak dia berserabai penuh dengan bulu. MAK....!!! Aku rasa nak termuntah balik "lunch treats set C" yang aku makan tadi. Tapi aku tahan.. control beb! malu la kalau lelaki muntah depan awek cun..

Mesti korang pelik macam mana aku boleh detect ketiak dia yang berbulu kan..? Ok, aku bagitau macam mana aku boleh detect, first time aku usha dia, dia tak perasan.. tapi disebabkan aku terus usha, dia mula perasan yang aku tengah perhatikan dia. Oleh sebab itu, dia pun nak cover ayu, jadi dia angkat kedua-dua belah tangan dia dan membetulkan sanggul rambut di kepala. Masa tu lah aku dapat detect ketiak dia yang berbulu tu..

Geli beb..!!! memang geli bila Awek cun dan ketiaknya berbulu. Aku tak heranlah kalau ketiaknya berbulu, tapi yang buat aku betul-betul geli sebab bulunya panjang mengalahkan lelaki yang menyimpan bulu ketiak. Cuba bayangkan... badan yang putih gebu, dan ketiaknya hitam dipenuhi bulu. MEMANG KETARA wa cakap sama lu... 

Ok.. korang semua teruskan membayang macam mana rupa awek cun dan ketiaknya berbulu. kalau korang tak dapat imagine, korang boleh usha gambar kat bawah ni. ok, papai...


Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.