Google+ Followers

Terima Kasih Buat Mereka

Published On :)
Yeayyy... Boleh tak kalau ketam batu cakap ketam batu GEMBIRA di awal pagi macam ni..??? Boleh kan..??? Korang semua tak marah kan...??? dan yang penting korang sayang Mr. ketam. Betul tak..??? er.. er... er.. rasanya pertanyaan akhir tu tak betul. hehehe... Mr. ketam gurau jerk.

Sebenarnya ketam batu GEMBIRA sebab senarai follower Mr. ketam dah sampai 400 orang. Ramai tuh..... Mr. ketam mengambil masa setahun untuk dapat follower sebanyak ni.. Syukur Alhamdulillah... harap-harap follower Mr ketam terus setia mengiring bersama ketam batu. 

Mr. ketam tak harapkan follower yang ramai samapi ribu - riban. Apa yang penting bagi  Mr ketam ialah orang datang ke blog Mr ketam dan baca entri yang ada dalam ni. Mana yang baik boleh kita teruskan, dan mana yang kurang baik itu sama-sama kita perbaiki.

Ok... jom kita berkenalan dengan followe ke - 400 Mr ketam. Nama dia ialah... er.. er.. er... Mr ketam pun belum berkenalan dengan dia lagi sebenarnya. Jom kita megiring ke blog dia bersama-sama malam ni...




Ok... Ni link untuk korang semua mengiring ke blog cik Noor H


Kepada cik Noor H, Mr ketam ucapkan terima kasih sudi mengiring bersama ketam batu,
Kepada kawan-kawan bloggers yang lain... Mr. ketam gembira ada sahabat macam kalian..
Lot of Love....
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.