Kerja Part Time si Ketam Batu

Published On :)
Perghhh.. syoknye. cuti sem dah mula. aku rasa macam nak melompat-lompat jer.. apesal erk? sebabye aku cuti sem 4 bulan. hahaha.. manyak siokkk... macam-macam yang aku boleh buat 4 bulan ni. antaranya, pegi mancing, pegi jalan-jalan, pg lepak-lepak.. tapi tu semua x mendatangkan hasil. time cuti 4 bulan ni aku plan nak keje part time. 

korang agak2 keje apa yang sesuai ngan aku.. aku kan ketam batu.. jalan pun x bape betul.. huhu.. macam ketam, sentiasa jalan mengiring..maybe keje KFC, tapi nak apply susah.. bukan ape, kalau interview tu aku confirm lulus.[ yang penting yakin ] tp malas lah, gaji lambat masuk, McD pun macam tu jugak... hujung bulan baru masuk gaji. lagi pun tak mencabar.. x keluar peluh. keje senang dalam aircond... tak berminatlah.. ops.. bukan x berminat tapi kurang minat.

kalau boleh, semua orang nak kerja mudah dan senang dapat duit. tapi itu mustahil sebab kalau kita inginkan sesuatu kita mesti usaha. macam orang tua-tua selalu cakap, usaha itu tangga kejayaan. betul tak? korang mesti percaya kata-kata itu... sebab tanpa usaha sepahit hempedu kita tidak mungkin dapat kejayaan semanis madu. "yang bulat tidak datang bergolek dan yang pipih itu tidak datang melayang" so, terbukti yang kita perlu berusaha.

korang rasa apa keje part time ketam batu time cuti ni? jeng.. jeng.. jeng... jom tengok!!!

warming up sebelum "bersukan"

acara menolak tandan sawit dalam kereta sorong

sempat lagi bergambar...

jadi model "loding" tandan sawit

kalau hari-hari macam ini, tak pergi gym pun tak pe

Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.