Thanks to be some part of my blog follower...

Published On :)
google yang bagi...





"Terima kasih daun keladi, kalau sudi silalah singgah lagi"

hanya itu yang aku mampu ucapkan kepada semua "follower" Mengiring Bersama Ketam Batu.

Bestnye... Makin hari, follower aku makin ramai.. Hati banyak syok, macam ada bunga api dalam hati. Gembiranya tak terkata, Hanya tuhan yang tahu betapa aku gembira di saat ini.  
Aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada semua blogger yang "follow" Mengiring Bersama Ketam Batu (LIKE kalau Suka). Korang memang blogger terbaik yang pernah aku jumpa. THANKS....

Sebenarnya aku "berblog" untuk kepuasan diri aku sendiri, aku mencari sesuatu yang belum aku temui dalam hidup ini. Dan sebab itulah aku cuba dan terus mencuba buat sesuatu yang baru dalam hidup aku. 

Orang cakap, "berblog" perlukan banyak masa. Tapi bagi aku, kalau kita pandai urus masa tiada masalah untuk kita terus dan terus "berblogwalking". Dari situ aku dapat kepuasan yang aku inginkan.. I Love Blogwalking....

Sekali lagi aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi jadi "follower" Mengiring Bersama Ketam Batu (LIKE Kalau Suka).

Setia Mengiring Bersama Ketam Batu,Insya-Allah saya akan buat yang terbaik untuk blog saya.

Thanks to be some part of my blog follower...

Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.