"sayang" itu bagaimana caranya...

Published On :)
"Awak... Saya sayang awak. Sayang saya lebih besar dan tinggi dari gunung kinabalu".

Itulah contoh ayat yang sering kita dengar. Ia sering diungkapkan oleh sang kumbang kepada sang bunga untuk membuktikan kasihnya kepada bunga pujaan.

I Love U... mampu membuatkan sang bunga layu dalam pangkuan sang kumbang.

Bagi sesetengah orang, "sayang" terlalu mudah untuk dilafazkan dan terkadang ianya menjadi medium atau daya penarik untuk "mencairkan" hati sang bunga. Sejauhmana "sayang" itu dapat dibuktikan dengan kata-kata manis?

Memang benar "Sayang" mudah untuk dilafazkan tetapi  amat berat untuk dibuktikan. Ianya memerlukan kejujuran, kesetiaan, kasih, cinta dan bermacam-macam lagi perasaan untuk membuktikan yang kita benar-benar menyintai seseorang itu.

Bagaimana anda membuktikan kasih sayang anda pada orang yang anda sayang?

Kasih sayang bukan hanya dari kata-kata manis yang keluar dari mulut, tetapi ianya mesti dibuktikan dengan perbuatan. Bukan mudah untuk membuktikan kasih sayang kepada seseorang melalui tingkah laku. Ianya lahir dari ketulusan hati yang berada jauh di dasar lubuk hati seseorang.

Aku "sayang" Kamu... apakah kamu menyayangi aku seperti mana aku "sayang" kamu ?
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.