Google+ Followers

20 minit bercium & berpelukan di khalayak ramai

Published On :)




sumber : stomp.com.sg

#Ketam batu tak tau lah apa nak jadi dengan budak-budak zaman sekarang. makin menjadi-jadi perangai dorang semua, semakin kita maju semakin hilang nilai-nilai murni kita sebagai rakyat timur. Best sangat ke buat projek di khalayak ramai..? Kalau ketam batu mesti rasa tak selesa sebab orang di sekeliling tengok apa yang kita buat. Korang jangan buat aksi murahan macam ni.. OK!
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.