Google+ Followers

Gambar darah dara diupload di facebook

Published On :)
Ya Allah.. Semakin menjadi-jadi manusia zaman sekarang ni. Tak cukup bangga dengan hilang dara, sekarang ni dorang tunjuk pulak darah hilang dara. Apalah yang nak dibanggakan sampai dorang terlalu taksud dengan benda-benda macam ni..? Apa yang mereka kejar sebenarnya..? Jom tengok gambar ni, betul ke gambar darah kehilangan dara?


#Dunia atau manusia yang semakin pelik..? Memang berani matilah orang yang buat post mcm ni di facebook. Korang jangan buat k, malu kat orang... :)
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.