Google+ Followers

DARA : Penting sangat ke benda tu?

Published On :)
Korang paham ke simbolik gambar ni?
pianjam dari google.

Erk... terdiam sekejap bila ada orang tanya aku tentang DARA. Apa benda DARA tu..? Orang cakap macam tisu, nipis dan mudah koyak. Betul ke sampai macam tu skali..? Lagi-lagi kalau ada "benda" atau "objek" yang memasuki kawasan tu, memang DARA tu akan terkoyak. 

Aiseh.. Kalau DARA tu terkoyak macam mana? Boleh ke dijahit guna mesin jahit cap singer..? Kalau boleh memang "cun"lah. Dan kalau boleh pasti ramai yang nak kekalkan "status" DARA. Apa jadi kalau orang tu dah takde DARA..? Masih laris macam goreng pisang panas ke ? atau setakat lepas sesak.

DARA tu penting sangat ke..? 

Ok, kalau berminat teruskan "mengiring" kalau tak berminat, ketam batu tak halang untuk korang ke "page" lain.

Kali ni Mr. ketam nak kongsi sesuatu yang mungkin amat berguna bagi kaum yang memiliki DARA. Biasanya kalau time malam-malam macam ni Mr. ketam suka melepak ngan kawan. Biasalah.. jiwa muda katakan. Tak mudalah kalau tak keluar melepak. "Port" yang paling sesuai melepak ialah kat bawah tiang lampu jalan yang memang disediakan bangku untuk kitorang melepak. 

Kalau dah melepak tu, macam-macam lah cerita yang dikongsikan dengan kawan-kawan lain. kalau ada 5 orang yang melepak, maka kami ada 5 topik yang nak dibualkan. semua ikut kepala masing-masing. Macam korang yang perempuan-perempuan tu.. korang kalau dah melepak mesti korang berborak bagai nak rak. betul tak..?

Topik yang paling "feveret" kami bual ialah topik perempuan. Al-maklumlah... lelaki ni nafsu dia 1, apa lagi kalau bukan perempuan. Dari atas sampai bawahlah kitorang mengkaji tentang perempuan, Rupanya banyak juga yang Mr ketam tak tahu dalam hal ini. 

Mamat yang pertama mulakan cerita dia. Semalam aku keluar ngan awek aku, Kami pun keluar ah tengok wayang. Kami masuk "hall" jam 11.45.. Korang tau tak..? Dalam  "hall" tu tak ramai oranglah, ade la dalam 13 orang. Memang best wa cakap lu... Line clear weh.. takde orang yang nampak apa yang kami buat. Aku pun ape lagi.."bil air dah tertunggaklah katakan". Aku tak lepaskan peluang ni. Mula-mula aku letak tangan kat betis dia.. dia macam tak kisah jer, dia cakap kat aku dia suka. Lepas tu korang tau tak ape dia cakap kat aku? Dia minta "aiskrem".. Korang rasa patut tak dia minta "aiskrem" time tu? Gile... macam mane aku nak keluarkan "aiskrim" aku time tu. Aku juz bagi dia raba-raba jer "aiskrem" aku. Dalam masa yang sama aku pun buat dia sampai sesak nafas.. Time tu mulalah dia mengeliat.. Nasib bait dia tak menjerit dalam "hall" tu. Kalau tak naya jer.. (kami 4 orang yang mendengar gelak terbahak-bahak time tu). Lepas tu dia sambung lagi, dia cakap syok jugak "main" dalam panggung wayang. Itulah kali pertama dia buat mcam tu katanya. Dalam hati Mr. ketam cakap, patutlah semalam aku g ajak sembahyang jumaat dia bagi banyak alasan.

Tukar pulak giliran yang kedua, yang ni dia cakap tentang lumba haram. Biasalah kan... kalau dah namanya "Mat Rempit" kalau tak berlumba memang tak sah lah. Jiwa kelajuanlah katakan...Hati banyak kering wo.. tak takut mati atas jalan raya. Dia cakap kelmarin dia memang lumba, Hadiah dia mang bes lah Mr ketam cakap ngan korang.. Sape taknak RM1000 ditambah pulak perempuan seksi kan..? Bak kata orang kucing takkan lepaskan ikan depan mata. So dia ceritalah... " weh, korang tau tak.. malam tadi kitorang "kenduri" cikaro budak kampung sebelah. Ade hati dia nak makan awek aku.. Moto dah la tak laju, nak 'race" dengan moto aku, jawabnya budak tu makan asap moto aku lah.. perghh...!!! memang sedaplah awek budak tu, "cutting" dia 36,28, 30..Meh lah tengok video kami rakam semalam.  Tak sangka aku pulak yang dapat rezeki ayam togel semalam. Dalam hati Mr. ketam cakap, budak ni dah sah belum mandi wajib... ntah-ntah niat mandi wajib pun tak tau. 

Sampai pulak giliran budak yang ketiga, dia ni baru balik kampung. Kami melepak malam tu sebab dia lah. Yela...kawan lama balik kampung, mestilah nak jumpa dan borak-borak. betul tak..? Bila lagi nak keluar dan melepak macam zaman dulu-dulu.. Dia ni lagilah setan... Opss.. maaf geng. tercakap kamu setan pulak. Mana tak setannya, Dah banyak minah dia rasa.. Kira dia ni tak kawen pun takpe... sebab tuntutan batin dia dah lepas. Bak kata orang memang "expert" lah dia ni. Dia dah kaji dulu macam mana nak buat gurl tu terangsang dengan cepat. Macam mana nak buat gurl tu menjerit sampai jiran sebelah dengar.. Perghhh... Mr ketam cakap, mamat ni memang powerlah.. Banyak minum tongkat ali... Lepas tu, dia teruskan cerita... korang kalau nak buat gurl tu cepat "stim" senang jer.. Mula-mula korang....." rasanya Mr. ketam tak mo sentuh bab ni." Dia syok bercerita... sampai kami terbayangkan apa yang dia cerita. Dia cakap lagi, gurl yang sedap badan dia "macam ni macam ni". Lepas tu kalau nak tau gurl tu ada dara atau dah takde dara cara dia "macam ni macam ni". Dia sambung lagi... korang kalau nak tau gurl tu tengah melayan nikmat "macam ni macam ni" time tu korang kena mendayung sampai dia rasa nak mengigil. Mr. ketam tercenggang mendengar dia cerita. Fuhhh... barulah Mr. ketam tau. Al-maklumlah.. belum pernah rasa nikmat macam tu. Sebab tu Mr. ketam jadi 'batak" sekejap. Dalam hati, Mr ketam cakap gile ah mamat ni.. tak sangka aku ada kawan sehebat pelakon video lucah. 

Sekarang tiba giliran Mr. ketam untuk bercerita... Tapi sebelum aku bercerita, aku nak tanya korang 2 soalan. Boleh tak..? (dorang pun cakap boleh). Mr. ketam meneruskan soalannya. " Korang semua kalau nak kawen nanti apa ciri-ciri perempuan yang korang nak? Korang nak yang ada DARA atau yang dah takde DARA..? "

(setelah diringkaskan)

4 orang kawan Mr. ketam bagi jawapan yang lebih kurang sama...Untuk soalan pertama, dorang cakap kalau boleh dorang nak perempuan yang baik... lemah lembut... bersopan santun... boleh menjadi ibu yang baik untuk anaknya... tak alim pun tak pe, yang penting ada didikan agama (dorang cakap, yela.. aku pun tak alim. takkan nak cari yang ustazah kot. nanti malam pertama kene khatam quran dulu baru boleh sentuh) Lalu kami pun gelak.. Lepas tu dorang sambung bagi jawapan, dorang cakap lagi, dorang nak perempuan yang pandai menghormati, pandai layan suami, baik kepada ibu bapa, berpakaian sopan (tak tutup aurat pun takpe sebab yang pakai tudung pun berlambak dalam video lucah, kata salah seorang dari kawan Mr. ketam ) kami pun gelak lagi... kalau boleh, kami nak gurl yang "caring" sebab boleh jaga time kami sakit. DAN....Kalau Mr ketam taip semua ciri-ciri kat sini jawapnya korang baca sampai pagi esok. OK, Mr ketam ringkaskan.... Dipendekkan cerita, dorang nak perempuan yang ada sifat-sifat keibuan untuk dijadikan calon isteri.

Untuk soalan kedua, dorang dengan tegas cakap " AKU TAK NAK SISA ORANG LAIN "... Mr. Ketam garu kepala... sambil kening berkerut-kerut. Dalam hati Mr ketam cakap, Lorhhh... Macam tu pulok??? Habis yang korang "makan" tu nak pass kat sape??? 

Lepas je dorang jawab 2 soalan Mr. ketam, Mr. ketam cakap kat dorang... "Idea aku dah hilang sebab dengar jawapan korang yang macam tu". Dorang dengan muke "toye" tension dengar jawapan Mr. ketam... Kawan yang ak sempat nak cerita tentang dia pun hilang "mood" untuk kongsi cerita malam tu dan merajuk terus ajak kami balik rumah masing-masing.

Hanya korang yang boleh meletakkan kayu pengukur sama ada DARA itu penting untuk dipertahankan atau tidak. Semoga korang semua dapat pengajaran daripada kisah ini... Jika ada salah dan silap, terkasar bahasa atau sebagainya Mr. ketam mohon maaf dengan penuh keikhlasan....

Sebenarnya ini adalah cerita rekaan Si ketam Batu...Sekian.
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.