Google+ Followers

Nak senyum pun susah ke...

Published On :)

Salam... selamat petang semua. Wah.. wah... senyum ea koang semua. Happy nampak... Ada pape yang menarik ke.? Cecite..cecite.. teman nak tau jugak citenye... Kome-kome ni asyik senyum jer krojenye.. baguih le... banyakkan manis dalam senyuman, kalau kome-kome selalu senyum, orang lain yang tengok pun senang hati. Silap-silap ada yang mintak no telepon sebab nak berkenalan.. Tak gitu kate ko... hehehe.. 

Ha.. kali ni ketam batu nak cakap tentang senyum... Sebelum tu, 1..2..3... Senyum...!!! Kan manis kalau korang semua senyum. Uikss.. Tipah... kat celah gigi kamu ade cili ah... Takpe.. takpe.. yang mana ada cili kat gigi tu cepat bersihkan. Kalau orang ternampak malu pulak.  Silap-silap ada mamat yang cakap "u ni tak ayu la... ada cili hijau kat celah gigi". Adus.. kalau kena tegur macam tu terasa hilang keayuan..

Sebut pasal senyum... semua orang mampu tersenyum. "senyum tak perlu kata apa-apa"....  Bak kata orang, tambahkan manis dalam senyuman, Ketam batu rasa tak rugilah kalau korang senyum. Sebaliknya ramai yang suka bila korang senyum... Bila ramai yang suka, mesti kita rasa gembira..

Jom kita senyum beramai-ramai... 1..2..3... senyum...!!!

ambil dari google

Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.