Google+ Followers

Mencegah itu lebih baik daripada merawat

Published On :)
Jangan sedih k..

Hai korang semua.. Mr ketam ucapkan terima kasih daun keladi kepada yang sudi singgah dan mengiring bersama ketam batu. Korang semua apa khabar? Mr ketam harap korang sihat selalu k.. Kalau ada yang sakit-sakit atau rasa tak sedap badan, eloklah cepat-cepat pegi makan ubat. Bak kata orang " mencegah itu lebih baik daripada merawat " 

Sedar tak sedar sekarang ni dah hampir 2 bulan Mr ketam di rumah. Mr ketam terasa sangatlah bosan. Sebabnya, Mr Ketam tak tahu nak buat apa. Nak cari keje, malas ah.. sebab cuti pendek sangat. Mr. ketam cuti sem 4 bulan jer cuti sem. Awal bulan 9 Mr. Ketam dah nak balik sabah.. So inilah masanya untuk Mr Ketam cuti dan berehat sepuasnya. hehehe...

Sebenarnya Mr ketam dah rindu nak balik sabah.. tapi yang herannya bila di sabah Mr ketam rindu pulak dengan kampung halaman. Apesal eh..??? Betul cakap orang, " bila berjauhan kita pasti akan merindui " dan "kita melihat apa yang orang lain ada lebih baik dari apa yang kita ada, sebenarnya apa yang kita ada adalah yang paling baik untuk kita" sebab tu lah kita jarang menghargai apa yang kita ada di depan mata kita.

Ha.. mesti korang ingat Mr. ketam bercakap tentang awek kan? Eh.. tak lah. Mr ketam single k... Opss... bukan nak promosi, tapi nak bagitau. Eh... kalau ada yang berkenan boleh tinggalkan no fon ye..! Gurl only.. hahaha...Mr Ketam gurau jek lah... 

to be continue...

Ok.. cukuplah stakat ini carutan si ketam batu.. Mr ketam nak "wish" kat korang semua "Selamat Mengiring". Bila mengiring hati-hati k.. jangan sampai ada yang terseliuh.. LoL.."Lot of Love"
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.