Google+ Followers

Ben Ashaari mengiring bersama ketam batu

Published On :)

Yeeeaaahhhhh..... Mr. ketam sangat hepi hari ni (18 julai 2011). Aku rasa macam nak melompat jer. Korang semua nak tau tak sebab apa..??? Sebabnya idola Mr. ketam dalam dunia blogging mengiring bersama ketam batu. Yiiba-yiiba.. angere-angere... Banyak syok..!!! Aku asyik senyum jerk dari tadi. Korang semua jangan jeles k, Ketam batu macam tak percaya jer yang Abg Ben singgah blog Mr. ketam dan terus mengiring kat blog ni.

Sebenarnya dah lama aku  tunggu saat ni.  Aku tak sangka yang Abg Ben akan singgah blog aku. Aku memang teruja giler beb..!!! Blogger 1 Malaya follow blog aku.. Weh.. korang semua.. Aku nak gtau kat korang yang aku sangat bangga... hehehe... korang semua jangan marah aa... nanti kena jual.. !

Ok..Ni aku ada sikit ucapan buat Abg Ben... ( harap-harap Abg Ben baca ucapan ni )

Abg Ben... Ketam batu ucap terima kasih banyak-banyak sebab sudi mengiring bersama ketam batu. Mr. ketam memang respect dengan gaya penulisan Abg Ben yang bersahaja. Dari dulu lagi ketam batu selalu duk usha blog Abg Ben.Walaupun entri Abg Ben bersahaja, tapi kat dalam tu ada moral dan pengajaran dia. Abg Ben buat entri memang menarik..Ringkas tapi ada mesej tersendiri. Ketam batu harap Abg Ben terus jadi blogger no 1 Kat Malaysia ni. Thats All.... Selamat maju jaya Abg Ben..!!!

kawan-kawan blogger yang lain, korang boleh usha blog Abg Ben kat sini... Ben Ashaari
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.