Google+ Followers

Apabila stokin disalah guna...

Published On :)
stokin busuk


AMARAN...!!! Jangan Baca Entri 18sx ini jika tidak suka.

Ha.. korang sebelum ni pernah tak fikir yang stokin ada kegunaan lain selain untuk menyetokinkan kaki korang? 

Mesti korang tak pernah fikir, betul tak? Ok.... kali ni ketam batu nak tunjuk 1 gambar yang mana stokin mempunyai dwi-fungsi iaitu sebagai sarung kaki dan jugak boleh digunakan sebagai kondom..

Kondom...??? Biar betul.. macam mana pulak stokin boleh jadi kondom... stokin is stokin, kondom is kondom. Nampak beno nipunyer....

Eh.. korang tak percaya eh? Sabar dulu.. kalau tak percaya korang tengoklah gambar kat bawah tu. Tu pun kalau korang beranilah.. Dosa Mr. ketam tak mau tanggung k..






Betul tak stokin leh jadi kondom???

Yang Botak tu paling Macho... HAHAHAHA
Comments

This is one of your favourite? Just do like your own..


Click here.. Maybe its for you.